Thursday 24 December 2015

İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir, Boy Kilo

İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir, Boy Kilo
Ekranların sevilen moda yarışmalarından birisi olan İşte Benim Stilim Ünlüler yakında başlıyor bizde sizlere bu haberimizde İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim kimdir gibi soruların yanıtlarını vereceğiz. Yakın zamanda başlayacak olan yarışmanın yayın günü henüz belli değil. Merakla beklenen yarışmada jüri değişikliği oldu. Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu yerine Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya dahil oldu.

Sunuculuğunu ise yine aynı isim olan Öykü Serter yapacak. Birbirinden iddialı ve ünlü isimlerin yer alacağı yarışmada kimler ne gibi tartışmalara sebep olacak ve ünlüler versiyonu nasıl gerçekleştirilecek hep birlikte göreceğiz. Uzun zamandır ekranlarda olan yarışma bu kez Ünlüler olarak yayınlanacak. Yeşim Erçetin kaç yaşında boy kilo gibi soruların yanıtlarını ise bu haberimizin devamında bulabilirsiniz. Uzun süre yarışmacılarının kimler olduğu merak edilen yarışmanın isimler belli oldu.

Yeşim Erçetin Kimdir
1979 doğumlu olan Yeşim Erçetin 1996 yılında Neşe Erbek mankenlik ajansında profesyonel mankenlik yapmaya başladı. Son zamanlarda ise adını İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması ile duyuyoruz. Aynı zamanda Aşk İçin ve Pişman albümleri olan başarılı isim yarışmanın iddialı isimlerinden birisi oldu. Bir şarkısının klibinde erkeklere mini etek giydirmesi ile yine gündeme gelmişti. Klip ile ilgili yaptığı açıklamalarda ''Şarkıya uyum sağlaması içinde klip de erkeklere etek giydirme fikri çok hoşumuza gitti. Hem şarkının esprisine çok uyum sağladı… Hem çıkış şarkımız ve klibimiz oldu'' dedi

Ad : Yeşim Erçetin
Boy : 170
Kilo : 65
Yaş : 36
Doğum Yeri : İstanbul

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Sönmezer Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Sevil Uyar Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Hatice Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Neslihan Önder Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Elif Ece Uzun Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Balamir Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler İnci Pars Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yasemin Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Aslı Zen Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Tuğçe Özbudak Kimdir >




işte benim stilim ünlüler,yeşim erçetin kimdir,ibs yeşim kimdir,yeşim boy kilo,iste benim stilim yeşim,işte benim stilim ünlüler yeşim kimdir,ibs yesim ercetin,yeşim erçetin kaç yaşında,işte benim stilim yeşim yaşı

No comments:

Post a Comment