Tuesday 22 December 2015

İşte Benim Stilim Ünlüler Mehtap Yılmaz Kimdir,Boy Kilo Fotoğrafları

İşte Benim Stilim Ünlüler Mehtap Yılmaz Kimdir,Boy Kilo Fotoğrafları
Bu haberimizde sizlere çok yakında başlayacak olan İşte Benim Stilim Ünlüler Mehtap hakkında bilgiler vereceğiz. Tv8 ekranlarının en çok takip edilen yarışmasında jüri değişikliği de yapıldı. Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaş yerine iki yeni isim gelecek. Ocak ayında başlayacak olan Ünlüler versiyonunda Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya jüri koltuğunda oturan isim olacak. Birbirinden ünlü isimler podyumda yerlerini alacaklar. Alışılan kavgalar yaşanacak mı eleme geceleri neler olacak hep birlikte göreceğiz.

Aralarında müzisyenler ve dansçıların da yer alacağı kadroda neler yaşanacak hangi ünlü yarışmacı birbiriyle anlaşabilecek ilk bölümden itibaren takip edeceğiz. İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında kimlerin olacağı uzun süre merak edilmişti. Şimdi ise yarışmanın ilk bölümüne çevrildi gözler. Oylama ve eleme sistemi büyük ihtimalle aynı olacak. Sunucu ise yine her zaman olduğu gibi başarılı sunumu ile Öykü Serter olacak. İlk sinyalleri 3 hafta gibi bir süre önce Öykü Serter yarışmada vermişti. Bomba gibi geliyoruz bu kez ünlüler yarışıyor gibi açıklamalarda bulunmuştu.

Mehtap Yılmaz Kimdir
Daha önce bir ses yarışması olan Popstar Alaturka yarışmasında yarışan ve birincilik ile bitiren Mehtap Yılma şimdi ise İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması ile sevenlerinin karşısına çıkıyor. 37 yaşında ve Rize doğumlu olan güzel ve başarılı yarışmacı sesi ile dikkat çeken isimlerden birisidir.

Ad : Mehtap Yılmaz
Yaş : 37
Boy : 
Kilo : 
Doğum Yeri : Rize
Doğum Tarihi :19 Mart 1978

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Kurretülayn Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Hatipoğlu Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Asena Kimdir > 
İşte Benim Stilim Ünlüler Mehtap Yılmaz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >




işte benim stilim ünlüler,mehtap yılmaz,kimdir,kaş yaşında,işte benim stilim ünlüler mehtap kimdir,mehtap boy kilo,ibs mehtap,işte benim stilim mehtap,mehtap yılmaz nereli,mehtap yılmaz kaç yaşında

No comments:

Post a Comment