Wednesday 16 December 2015

Göç Zamanı Dizisinde Çalan Şarkı, Şu Suskun Ağzımı Açtırma Benim

Göç Zamanı Dizisinde Çalan Şarkı, Şu Suskun Ağzımı Açtırma Benim

Ekranların en yeni dizilerinden bir tanesi olan Göç Zamanı dizisi tanıtımları yayınlandı. Star Tv de başlayacak olan Göç Zamanı dizisinde çalan şarkı büyük beğeni topladı. Ben yoruldum hayat gelme üstüme sözleri ile başlayan şarkının sözlerini sizlerle paylaşacağız. Ekran başında Göç Zamanı dizisinin fragmanlarını gören izleyici Göç Zamanı dizisinde çalan şarkıyı kim söylüyor gibi soruların yanıtlarını aramaya başladı. Şu suskun ağzımı açtırma benim şarkısını kim söylüyor işte sizlere detaylar ;

Mümin Sarıkaya - Hayat Şarkısı Sözleri
Göç Zamanı Dizisinde Çalan Şarkı

Ben yoruldum hayat gelme üstüme
Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne
Gözümden gönlümden düşen düşene
Bu öksüz başıma göz dağı verme
Gözümden gönlümden düşen düşene
Bu öksüz başıma göz dağı verme

Ben yanıldım hayat vurma yüzüme
Yol verdim sevdanın en delisine
O yüzden ömrümden giden gidene
Şu yalnız başımı eğdirme benim
O yüzden ömrümden giden gidene
Şu yalnız başımı eğdirme benim

Ben pişmanım hayat sorguya çekme
Dilersen infaz et kar etmez dilime
Sözlerim ağırdır dokunur kalbe
Şu suskun ağzımı açtırma benim
Sözlerim ağırdır dokunur kalbe
Şu suskun ağzımı açtırma benim

Bunları Okudunuz Mu?
Göç Zamanı Dizisi Konusu ve Oyuncuları
Göç Zamanı Dizisi Nerede Çekiliyor



göç zamanı, göç zamanı dizisinde çalan şarkı, göç zamanı dizi müziği, şu suskun ağzımı açtırma benim, ben yoruldum hayat gelme üstüme, göç zamanı çalan şarkı,göç zamanı dizi müziği ben yoruldum hayat

No comments:

Post a Comment