Tuesday 22 December 2015

İşte Benim Stilim Ünlüler Asena Kimdir,Boy Kilo Fotoğrafları

İşte Benim Stilim Ünlüler Asena Kimdir,Boy Kilo Fotoğrafları
Tv8 ekranlarının vazgeçilmez yarışması İşte Benim Stilim Ünlüler çok yakında başlıyor. En uzun soluklu moda yarışmalarından birisi olan ve bir kaç sezondur ekranlarda olan yarışma bu yeni sezonda yine bomba gibi geliyor. İşte Benim Stilim Ünlüler Asena Kimdir gibi soruların yanıtlarını ise haberimizin devamında bulabilirsiniz. Herkesin hemen hemen tanıdığı ve adını duyduğu isim olan Asena hakkında detaylı bilgiler aşağıda.

Birbirinden değerli ve iddialı ünlülerin yer alacağı yarışmada kıyasıya rekabet olacağa benziyor. All Star versiyonu çok yakında final yapacak ve kazanan isim belli olacak ardında ise yılbaşından sonra Ünlüler versiyonu yeni sezona ilk bölümü ile başlayacak. Farklı camialardan ünlü isimlerin yer aldığı yarışmada rekabet artacak. Jüri üyelerinde ise iki isim değişiklik gösterecek. Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaş bu sezonda jüri koltuğunda olmayacaklar. Onların yerine ise gelecek olan isimler Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya olacak.

Asena Kimdir ? 
Ünlü oryantal  ve dans eğitmeni Asena 1977 yılında İstanbul'da dünyaya gelmiştir. Kendisi küçük yalarda iken annesi tarafından terk edilmiştir ve onu babası büyütmüştür. Zorluklar içerisinde büyüyen Asena oryantal olarak adını sıkça duyduğumuz isimler arasında yer aldı.İstanbul’da Turizm ve Otelcilik Meslek Lisesi'nin ardından Marmara Üniversitesi Turizm ve Otelcilik bölümünden de mezun oldu. Esmer Sevdam ve Hint Kumaşı adlı iki single çıkarmıştır. 2011 yılıdna ise Çatır Çatır adlı albümünü çıkarmıştır.

Ad: Asena Onur Çakmak
Yaş : 38
Boy : 1.64
Kilo : 60
Meslek : Dans-Oryantal
Doğum Yeri : İstanbul

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Kurretülayn Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Hatipoğlu Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Asena Kimdir > 
İşte Benim Stilim Ünlüler Mehtap Yılmaz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >




işte benim stilim ünlüler,asena kimdir,asena boy kilo,işte benim stilim ünlüler asena kimdir,ibs asena,işte benim stilim asena kaç yaşında,işte benim stilim asena boy kilo,iste benim stilim asena

No comments:

Post a Comment