Tuesday 22 December 2015

İşte Benim Stilim Ünlüler Kurretülayn Kimdir,Boy Kilo Fotoğrafları

İşte Benim Stilim Ünlüler Kurretülayn Kimdir,Boy Kilo Fotoğrafları
İsmini daha önce Ütopya'da duyduğumuz Kurretülayn Matur şimdi ise Ocak ayında başlayacak olan İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında kendisini gösterecek. Büyük bir hayran kitlesi olan Kurrtetülayn kimdir kaç yaşında gibi soruların yanıtlarını ise sizlere her zaman olduğu ilk biz vereceğiz. İşte Benim Stilim Ünlüler Kurretülayn kaç yaşında kimdir tüm detaylar haberimizin devamında sizlerle olacak.

Ütopya yarışmasında Semih ile yaşadığı aşk ve mücadelesi ile ekran başındakilerin sevgisini kazanan yarışmacı şimdi ise moda yarışmasında boy gösterecek. Ütopya yarışmasında da giyim tarzı ve kıyafetleri ile de zaten beğenilen yarışmacı en iddialı isimlerden birisi oldu. Yılbaşından sonra ekranlarda olacak olan yarışmada jüri değişikliği de oldu. Bilindiği üzere Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu bu yarışmada jüri olarak yer almayacak. Kurretülayn Ütopya yarışmasında yarışmış ve bir kez elendikten sonra halk oylaması ile yarışmaya geri dönen isimlerden birisi olmuştu. Semih ve Kurretülayn aşkı ise yarışmanın en çok ilgi çeken olaylarından olmuştu.

Kurretülayn Matur Kimdir
1990 Ankara Keçiören doğumlu olan Kurretülayn Matur daha önce bir kaç dizide yan rol almıştır. Adını ise Ütopya yarışması ve orada Semih ile yaşadığı aşk ile duyurmuştur. Şimdilerde ise İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında kendisinden söz ettirmektedir. 2012 yılında Kazanmak İçin 1 Dakika adlı yarışma programına katılmıştır ve 16 bin liranın sahibi olmuştur. Merhaba Hayat adlı dizide ise Dilek karakteri ile oyunculuk yapmıştır.

Ad : Kurretülayn Matur
Yaş: 25
Meslek: Oyuncu
Boy: 1.64
Yaşadığı Yer: İstanbul
Medeni Durumu: Bekar
Burcu: Akrep
Yetenekleri: Yemek yapmak, piyeslerde rol almak

Kurretülayn Handi Dizilerde Rol Aldı ? 
Filmleri ve Dizileri :
2013 – Yumurcak TV- Can Çizgi Film
2012 – 2014 – İki Dünya Arasında (Aylin) (TV Dizisi)
2012 – Merhaba Hayat (Dilek) (TV Dizisi)2012
2011 – Farklı Boyut (Mihriban) (TV Dizisi) (31. Bölüm)
2011 – Ana Yüreği (Zehra) (TV Dizisi)
2010 – 2014 – Şefkat Tepe (Zehra) (TV Dizisi)
2010 – Fatmagül’ün Suçu Ne? (1. Sezon) (TV Dizisi)
2009 – 2010 – Kollama (Şehit Edilen İmamın Kızı) (3. Sezon) (TV Dizisi)

Oynadığı Reklam Filmleri : 
2014 – KİNETİX – Sinem
2013 – Teknosa

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Kurretülayn Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Hatipoğlu Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Asena Kimdir > 
İşte Benim Stilim Ünlüler Mehtap Yılmaz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >



işte benim stilim ünlüler,kurretülayn,kimdir,ibs ünlüler kurretülayn,işte benim stilim kurretülayn kimdir,kurretülayn kaç yaşında,kurretülayn boy kilo

No comments:

Post a Comment