Tuesday 22 December 2015

İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir,Boy Kilo Fotoğrafları

İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir,Boy Kilo Fotoğrafları
Ekranların en çok beklenen yarışmalarından birisi olan İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması çok yakında başlıyor. Kadrosunda bu kez ünlülerin olduğu yarışmada yine birbirinden keyifli anlar yaşanacak. Bizde bu haberimizde sizlere İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin kimdir ve kaç yaşında gibi soruların yanıtlarını vereceğiz. Tv8 ekranlarında yeni sezonunda Ünlüleri ağırlayacak olan İşte Benim Stilim yarışması Ocak ayında başlayacak.

Tv8 ekranlarının en çok izlenen yarışmalarından birisi olan İşte Benim Stilim bilindiği üzere bu sezon Ünlüler ile erkanlara geliyor. Birbirinden güzel ve ünlü isimler bu sezonda podyuma çıkıyor. İlk sezondan bu yana değişmeyen jüri üyelerinde ise iki isim bu sezonda yer almayacak. Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu yerine gelecek olan yeni jüriler ise Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya olacak. Ocak ayında yayına girecek olan İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması merakla bekleniyor.

Pelin Suade Kimdir 
1988 yılı Ukrayna/Kiev doğumlu olan güzel yarışmacı İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasının iddialı isimlerinden birisi oldu. Ailesi müzisyen olan Pelin Suade fotomodellik ve mankenlik yapmaktadır. Pişmanlar Cehennemi adlı albümünü geçtiğimiz günlerde çıkardı. Ayrıca Fox Tv'de bir program sunmuştur. Hem müzisyen hemde sunucu olan yarışmacı ilk başlarda modellik yapmaktaydı. Flash Tv de se Magazin Dünyası aslı programı sunmuştur. Kana1 ekranlarının Heycanlı programını sunan isim ise yine Pelin Suade olmuştu.

Ad: Pelin Suade
Boy: 1.69
Kilo: 60
Doğum Yeri:Ukrayna
Meslek: Modellilk - Sunuculuk

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Sönmezer Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Sevil Uyar Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Hatice Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Neslihan Önder Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Elif Ece Uzun Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Balamir Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler İnci Pars Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yasemin Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Aslı Zen Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Tuğçe Özbudak Kimdir >




işte benim stilim ünlüler,pelin suade kimdir,ibs ünlüler pelin suade,pelin suade boy kilo,pelin suade kaç yaşında,işte benim stilim ünlüler pelin suade,pelin suade nereli,iste benim stilim unluler pelin

No comments:

Post a Comment