Saturday 26 December 2015

İşte Benim Stilim 2016 İnci Pars Kimdir Kaç Yaşında Boy Kilo

İşte Benim Stilim 2016 İnci Pars Kimdir Kaç Yaşında Boy Kilo
Bu sezon ekranlarda yeni versiyonu olan İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler olarak yerini alacak olan yarışma 4 Ocak 2016 tarihinde yayın hayatına başlıyor. Uzun süredir merak edilen konulardan birisi olan İşte Benim Stilim 2016 yarışmacıları kimler olacak konusu sonunda netliğe kavuştu. Bu isimlerden birisi de İnci Pars oldu. Bizde sizlere bu haberimizde İnci Pars kimdir kaç yaşında boyu ve kilosu gibi soruların yanıtlarını vereceğiz.

Jüri üyelerinde değişikliğe gidilen yarışmada iki jüri üyesi değişti. Bu isimlerden birisi Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaş oldu onların yerine gelecek olan iki yeni jüri üyesi ise Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya oldu. Bu değişiklik seyirci tarafından nasıl karşılanacak ve izlenme oranlarında ne gibi bir değişikliğe yol açacak merakla bekliyoruz. İlk bölümü büyük bir açılış ile yapılacak olan İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler yarışması tüm seyircinin gözlerini çevirdiği yarışma olarak bekleniyor. Bizde sizlere İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler yarışmacılarının bilgilerini vereceğiz.

İnci Pars Kimdir 
18 yaşındayken KKTC Güzeli seçilen Pars, ilk oyunculuk deneyimini 17 yaşındayken Aşk ve Barış adlı Kuzey Kıbrıs yapımı bir televizyon filmi ile yaşamıştır.Bundan bir süre sonra İstanbul'a yerleşen oyuncu Hayat Bağları adlı dizide canlandırdığı Gözde karakteriyle tanınmıştır.

Rol Aldığı Diziler 
2000-Hayat Bağları
2003-Hayat Bilgisi
2006-Binbir Gece
2007-Hayal ve Gerçek
2010-Yasemince
2011-Ana Yüreği
2011-2012-Yahşi Cazibe
2012-2013-Harem
2013-Babam Sınıfta Kaldı

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Sönmezer Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Sevil Uyar Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Hatice Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Neslihan Önder Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Elif Ece Uzun Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Balamir Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler İnci Pars Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yasemin Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Aslı Zen Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Tuğçe Özbudak Kimdir >




işte benim stilim 2016,inci pars kimdir,boy kilo,işte benim stilim ünlüler inci pars kimdir,ibs 2016 inci,ibs ünlüler inci pars,inci pars boy kilo,inci pars kaç yaşında,inci pars

No comments:

Post a Comment