Tuesday 22 December 2015

İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir, Boy Kilo

İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir, Boy Kilo 
Tv8 ekranlarında önümüzde ki günlerde başlayacak olan İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında yarışacak olan Berna Öztürk kimdir kaç yaşında gibi soruların yanıtlarını vermek için bu haberimizi hazırladık. Birbirinden iddialı ve kendi konularında başarılı isimler bu sezon İbs Ünlüler sezonunda fırtına gibi esmeye geliyorlar. Sunuculuğunu yine Öykü Serter'in yapacağı yarışmada bilindiği üzere iki jüri üyesi değişti.

Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaş bu sezonda jüri koltuğunda oturmayacaklar. Duygusal bir konuşma ile yarışmacılara veda eden Kemal Doğulu göz yaşlarını tutamadı. Bu giden iki isim yerine Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya gelecek. Yeni jüri üyeleri ile başlayacak olan İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında kimler yarışacak uzun süre merak edilen konulardan olmuştu. İsimler açıklanmaya ve kadro belli olmaya başladı. Bu isimlerden bir tanesi de Berna Öztürk oldu.

Berna Öztürk Kimdir
28 Mart 1984 doğumlu olan başarılı ve güzel DJ adından sıkça söz ettiren ve gece hayatının tanınmış isimlerinden birisidir. Berna ÖZtürk İstanbul doğumlu ve İstanbul üniversitesi edebiyat fakültesi, sosyoloji bölümü mezunu. Kendisi 16 yaşından beri mankenlik ve modellik yapmaktadır. DJ denince ilk akla gelen isimlerden birisidir. Kite Board adlı spor dalında ülkemizi dünya çapında tanıtan bir isimdir.

Ad : Berna Öztürk
Boy : 1.67
Kilo : 59
Yaş : 31
Meslek :
Doğum Yeri : İstanbul
Saç Rengi : Sarı
Göz Rengi : Kahverengi

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Sönmezer Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Sevil Uyar Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Hatice Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Neslihan Önder Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Elif Ece Uzun Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Balamir Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler İnci Pars Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yasemin Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Aslı Zen Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Tuğçe Özbudak Kimdir >


işte benim stilim ünlüler,berna öztürk kimdir,boy kilo,işte benim stilim berna öztürk kimdir,berna öztürk kaç yaşında,berna öztürk boy kilo,iste benim stilim unluler berna,ibs unluler,ibs ünlüler berna öztürk kimdir,berna öztürk fotoğrafları


No comments:

Post a Comment