Tuesday 22 December 2015

İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir, Boy Kilo Yaş

İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir, Boy Kilo Yaş
Bu sezon İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında yarışacak olan Gizem Özdilli yarışmanın iddialı isimleri arasında yer alıyor. Her sezon oldukça büyük bir seyirci kitlesine hitap eden yarışma bilindiği üzere hafta içi gündüz kuşağında yayınlanıyor ve hafta sonları ise eleme geceleri ile yarışmaya veda edecek olan isim belirleniyor. Bu sezon ünlülerin yarışacağı bomba gibi bir sezonla ekranlarda olacak olan yarışma çok yakında Tv8 ekranlarında başlıyor.

Bizde sizlere bu haberimizde İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli hakkında bilgiler sunacağız. Yarışmanın takipçileri podyuma çıkacak olan her ünlü hakkında bilgileri öğrenmek istiyor gerek desteklemek için gerekse yer alan tartışmaların doğruluğuna bakmak için bu bilgilere ihtiyaç duyuyor. Tüm sezonlarda büyük tartışmalara sahne olan yarışma ünlülerin katılımıyla nasıl bir boyut alacak merakla bekleniyor. Her daldan farklı alanlarda ünlüler bu yarışmada olacak. Değişen jüri üyeleri ve yarışmacıları ile çok yakında Tv8 ekranlarında.

Gizem Özdilli Kimdir ?
1972 Ankara doğumu olan başarılı model Gizem Özdilli ilk olarak Ankara'da daha sonraki yıllarda ise İstanbul'da modellik yapmaya devam etmiştir. Çocukluk yıllarını dedesinin lokantasında ve fırınında geçiren güzel model yemek konusunda oldukça hamaratlıdır. Yemek tarifleri hakkında bir kitabı da vardır. 2006 yılında ise Kam adlı albümünü çıkarmıştır.

Doğum tarihi : 13.Ağustos.1972
Gizem Özdilli Kaç Yaşında : 43
Kilo :
Boy :
Burcu : Aslan
Meslek : Model
Doğum Yeri : Ankara

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Sönmezer Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Sevil Uyar Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Hatice Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Neslihan Önder Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Elif Ece Uzun Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Balamir Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler İnci Pars Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yasemin Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Aslı Zen Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Tuğçe Özbudak Kimdir >




işte benim stilim ünlüler,gizem özdilli kimdir,gizem özdilli boy kilo,işte benim stilim ünlüler gizem kimdir,iste benim stilim ünlüler,ibs ünlüler,gizem özdilli kaç yaşında,ibs unluler,işte benim stilim ünlüler yarışmacıları,gizem özdilli kaç yaşında boy kilo


No comments:

Post a Comment