Tuesday 22 December 2015

İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Hatipoğlu Kimdir,Boy Kilo Fotoğrafları

İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Hatipoğlu Kimdir,Boy Kilo Fotoğrafları
Kendisini ilk olarak Varmısın Yokmusun yarışmasında tanıdığımız Gizem Hatipoğlu şimdi ise moda yarışması olan İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında yarışacak. Ekranların en uzun soluklu moda yarışmalarından birisi olan ve her bölümü ile olay yaratan yarışma bomba gibi geliyor. İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem kimdir gibi soruların yanıtlarını haberimizin devamında bulabileceksiniz. Ocak ayında başlaması beklenen yarışmada jüri değişikliğine gidildi ve yeni jüri üyeleri ise belli oldu. Bu durum yarışmanın izlenme oranlarını etkileyecek mi birlikte göreceğiz.

Bilindiği üzer İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu olmayacak onların yerine gelecek olan yeni jüri üyeleri ise Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya olacak. Dev kadrosu ile yayın hayatına yeni sezonu ile başlayacak olan yarışmada Ünlüler yarışacak. İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında kimler olacak gibi sorular uzun süre seyircinin merak ettiği konulardan birisi olmuştu.

Adı: Gizem Hatipoğlu
Yaş: 1988 (27 yaşında)
Boy : 170 cm
Kilo : 60 kg
Doğum Yeri : İstanbul
Sevgilisi: Hakan Hatipoğlu
Göz Rengi: Mavi
Saç Rengi: Kumral
Burcu: Yengeç

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Kurretülayn Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Hatipoğlu Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Asena Kimdir > 
İşte Benim Stilim Ünlüler Mehtap Yılmaz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >



işte benim stilim ünlüler,gizem hatipoğlu,kimdir,işte benim stilim ünlüler gizem kimdir,gizem hatipoğlu kimdir,boy kilo,ibs ünlüler gizem kimdir,işte benim stilim ünlüler gizem hatipoğlu,gizem hatipogu kimdir işte benim stilim

No comments:

Post a Comment