Saturday 26 December 2015

İşte Benim Stilim 2016 Elif Ece Uzun Kimdir Kaç Yaşında Boy Kilo

İşte Benim Stilim 2016 Elif Ece Uzun Kimdir Kaç Yaşında Boy Kilo
Tv8 ekranlarının ilk bölümünden bu yana merakla izlenen ve takip edilen yarışması yeni versiyonu İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler yarışması olarak başlıyor yayın tarihi ise belli oldu. Yarışma çok yakında 4 Ocak 2016 tarihinde başlayacak. Bizde sizlere bu haberimizde Elif Ece Uzun kimdir ve boyu kilosu gibi detayları vereceğiz. İşte Benim Stilim 2016 yarışmacıları belli oldu ve ilk görüntüler gelmeye başladı. Elif Ece Uzun ise İşte Benim Stilim Ünlüler ayrışmasının en iddialı isimlerinden birisi oldu.

Jüri üyelerinde değişikliğe gidilen yarışmada iki jüri üyesi değişti. Bu isimlerden birisi Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaş oldu onların yerine gelecek olan iki yeni jüri üyesi ise Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya oldu. Bu değişiklik seyirci tarafından nasıl karşılanacak ve izlenme oranlarında ne gibi bir değişikliğe yol açacak merakla bekliyoruz. İlk bölümü büyük bir açılış ile yapılacak olan İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler yarışması tüm seyircinin gözlerini çevirdiği yarışma olarak bekleniyor. Bizde sizlere İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler yarışmacılarının bilgilerini vereceğiz.

Elif Ece Uzun Kimdir
İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler yarışmasının iddialı isimlerinden birisi olan Elif Ece Uzun 1983 yılında İstanbul’da doğmuştur.Mankenlik kariyerine ise daha henüz 15 yaşında iken başlamıştır. Başarılı isim ve güzel manken Best Model yarışmasına katılarak mesleğe ilk adımını atmıştır. 2003 yılında ise iletişim sanatları üzerine eğitimler almıştır. Kendisi ile yapılan bir röportajda ''İlkokul yıllarında boyum o kadar uzundu ki, sınıftaki kız-erkek herkesin ablası gibiydim. Sınıfın inek tabir edilen tayfasına dahil olmamdan mütevellit, öğretmenim beni en arka sıraya oturtmazdı ama bu durum diğer öğrenci ve velilerin sürekli olarak şikayetine neden olurdu. Ailedeki boy ortalaması da yüksek olunca, tüm öğrenim hayatımın bu şikayetlerle geçmesi kaçınılmaz görünüyordu. Ve fakat işler beklediğim gibi gitmedi. Boyum ortaokuldan sonra uzamayarak beni bu şikayetlere maruz kalmaktan kurtardı. 1.70 civarında sabitleyen bünyede, ilkokuldayken büyünce en az 1.80 olmayı beklemekten kaynaklanan bir kompleks başlamadı desem yalan olur'' demiştir.

Yaş : 31
Boy : 180
Kilo : 57
Beden : 36
Ayakkabı : 40
Saç Rengi: Kahve
Göz Rengi: Ela

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Sönmezer Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Sevil Uyar Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Hatice Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Neslihan Önder Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Elif Ece Uzun Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Balamir Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler İnci Pars Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yasemin Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Aslı Zen Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Tuğçe Özbudak Kimdir >



işte benim stilim 2016,elif ece uzun kimdir,boy kilo,kaç yaşında,ibs 2016 elif,işte benim stilim ünlüler elif ece uzun kimdir,elif ece uzun kimdir,işte benim stilim 2016 elif ece uzun

No comments:

Post a Comment