Monday 21 December 2015

İşte Benim Stilim Ünlüler Yarışmacıları Kimler Olacak

İşte Benim Stilim Ünlüler Yarışmacıları Kimler Olacak 

Uzun zamandır Tv8 ekranlarında olan ve moda yarışmalarının öncüsü olan İşte Benim Stilim Ünlüler versiyonu ile geliyor. Şuan yayınlanmakta olan All Star versiyonu kısa süre içinde final yapacak ve yeni sezon hemen yayına girecek. Çalışmaları devam eden İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında kimler yarışacak ve hangi ünlüler yer alacak merakla bekleniyor.

Öykü Serter geçtiğimiz gün yaptığı açıklama ile müjdeli haberi verdi ve yeni sezon hakkında genel detayları dile getirdi. Yılbaşından önce İşte Benim Stilim All Star Finali yapılacak ve kazananın belirlenmesinden hemen sonra ise yani 2016 yılında İşte Benim Stilim Ünlüler yayına girecek. Ekrana başındaki seyirci ise hangi ünlülerin İşte Benim Stilim yarışmasında olacağını merak etmeye başladı.

Hangi Ünlüler Yarışacak ? 
TV8 ekranlarının moda yarışması İşte Benim Stilim Ünlüler versiyonu ile yepyeni bir sezon açıyor. Yılbaşından sonra yayına girecek olan Ünlüler versiyonunun sinyallerini yarışmanın sunucusu Öykü Serter 25 Kasım Çarşamba günü yarışma hakkında ilk haberleri verdi ve bir sonra ki sezonun Ünlüler olarak yayınlanacağını dile getirdi.

Yarışmacılar : 

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Sönmezer Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Sevil Uyar Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Hatice Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Neslihan Önder Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Elif Ece Uzun Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Balamir Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler İnci Pars Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yasemin Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Aslı Zen Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Tuğçe Özbudak Kimdir >


Jüri ise yeni sezonda da aynı isimler olacak Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez İşte Benim Stilim Ünlüler sezonunda da devam edecek. Aynı jüri ile devam edecek olan yarışma çok konuşulacak. Henüz hangi ünlülerin katılacağı belli olmazken yarışmanın tarzında bir değişiklik olmayacak. Öykü Serter yarışma hakkında bilgiler sundukça bizde sizlere buradan bildireceğiz. Yarışmanın yayın saati ve yarışmacıları belli değil. 



işte benim stilim, ünlüler, kimler yarışacak, işte benim stilim ünlüler yarışmacıları, işte benim stilim ünlüler,işte benim stilim ünlüler hangi ünlüler katılacak,iste benim stilim ünlüler kimler yarışacak

No comments:

Post a Comment