Thursday 17 December 2015

İşte Benim Stilim All Star Birincisi Kim Oldu

İşte Benim Stilim All Star Birincisi Kim Oldu
Tv8 ekranlarının vazgeçilmez moda yarışması İşte Benim Stilim All Star yakında final yapıyor. Yarışmanın takipçilerinin merak ettiği sorulardan birisi olan ve yanıtının final gecesinde ortaya çıkacağı İşte Benim Stilim All Star Birincisi Kim Oldu sorusu şimdiden düşünülmeye başlandı. Uzun süredir yarışmada podyuma çıkarak en stil kadın olma mücadelesi veren yarışmacılardan hangisi büyük ödülü kazanacak.

En başından beri değişmeyen jüri üyeleri İvana Sert, Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve Uğurkan Erez ile hafta içi her gün yayınlanan yarışma finali konuşulmaya başlandı. Yeni sezonda ise jüri üyelerinde değişiklikler olacak ve Nur Yerlitaş ile Kemal Doğulu jüri koltuğunda oturmayacak. Bir sonraki sezonda ise yarışma İşte Benim Stilim Ünlüler olarak ekranlara gelecek. Jüri değişikliği yapılmasının ardından İşte Benim Stilim yeni jürileri Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya olacak. Yeni sezon bomba gibi yarışmacıları ve jürisi ile yılbaşından sonra ekranlara merhaba diyecek.

Bu hafta yapılacak olan gala gecesinde elenecek olan iki isim Ezgi Ünal ve Sima Şerafettinova olacak. Diğer yarışmacılar ise finalist olarak İşte Benim Stilim All Star Finalinde yarışacaklar. Geriye kalan 6 yarışmacıdan hangisi İşte Benim Stilim Birincisi olacak hep birlikte göreceğiz.

İşte Benim Stilim All Star 19 Aralık Elenecek Olan Yarışmacılar
Bu hafta elenecek olan iki isim ;
Ezgi Ünal 
Sima Şerafettinova

İşte Benim Stilim All Star Finale Kalan İsimler 
Finale kalacak olan isimler belli oldu. İşte Benim Stilim finalistleri aşağıda yer alan 6 yarışmacıdır.
Özden Cerrahoğlu
Ayşegül Doğan
Nihal Candan
Ayşenur Balcı
Gülşah Yılmaz
Çiğdem Çelik



işte benim stilim all star,birincisi,kim oldu,kim kazandı,kazanan,işte benim stilim all star birincisi kim oldu,iste benim stilim kim kazandi,işte benim stilim birincisi kim,ibs all star birincisi

No comments:

Post a Comment