Friday 18 December 2015

İşte Benim Stilim Kim Elendi 18 Aralık 2015

İşte Benim Stilim Kim Elendi 18 Aralık 2015
Tv8 ekranlarının vazgeçilmez moda yarışması İşte Benim Stilim All Star yakında final yapıyor. Yarışmanın takipçilerinin merak ettiği sorulardan birisi olan ve yanıtının final gecesinde ortaya çıkacağı İşte Benim Stilim All Star Birincisi Kim Oldu sorusu şimdiden düşünülmeye başlandı. Uzun süredir yarışmada podyuma çıkarak en stil kadın olma mücadelesi veren yarışmacılardan hangisi büyük ödülü kazanacak.

Yılbaşından önce final yapacak olan yarışmadan bu hafta kim elenecek merakla bekleniyor. Geçen hafta iki yarışmacının elendiği yarışmada bu hafta bir kişi elenecek. Bu hafta yarışmanın özel jüri konuğu ise Floyd Mayweather olacak. Dünyaca ünlü sporcu dünyanın en pahalı sporcusu lüks hayatı ile göz kamaştıran sporcu bu hafta yarışmanın öze jürisi oldu. Ünlü boksör yarışma günü İvana Sert boks dersi de verdi. Yarışmanın sonlarına doğru yaklaşıldığı şu dönemde yarışmanın en iddialı isimleri kaldı ve yarışma da rekabet her zamankinden daha fazla...

Yeni sezonda ise jüri üyelerinde değişiklikler olacak ve Nur Yerlitaş ile Kemal Doğulu jüri koltuğunda oturmayacak. Bir sonraki sezonda ise yarışma İşte Benim Stilim Ünlüler olarak ekranlara gelecek. Jüri değişikliği yapılmasının ardından İşte Benim Stilim yeni jürileri Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya olacak.

İşte Benim Stilim Kim Elendi 18 Aralık 2015

Sima Şerafettinova
Ezgi Ünal



işte benim stilim all star, kim elendi, 18 aralık 2015,işte benim stilim kim elendi

No comments:

Post a Comment