Saturday 26 December 2015

İşte Benim Stilim 2016 Aslı Zen Kimdir Kaç Yaşında Boy Kilo

İşte Benim Stilim 2016 Aslı Zen Kimdir Kaç Yaşında Boy Kilo
Yepyeni versiyonu olan İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler ile ekranlara gelecek olan moda yarışması 4 Ocak 2016 tarihinde başlıyor. Yarışmacıları merak edilen ve uzun zamandır adından söz ettiren yarışmada podyuma çıkacak olan Aslı Zen hakkında bilgileri sizlere ilk biz sunacağız. Bu haberimizde İşte Benim Stilim Aslı Zen kimdir kaç yaşında boyu ve kilosu gibi detayları öğrenebilirsiniz. Jüri üyelerinde yapılan değişiklik bu sezonu etkileyecek mi yoksa ünlülerin yarışıyor olması daha fazla bir izlenme oranı mı getirecek birlikte göreceğiz.

Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu yarışmadan ayrılıyor bu giden iki jüri üyesinin yerine Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya gibi yine onlar gibi başarılı iki isim geliyor. Son bölümde duygusal anlar yaşayarak veda eden ve ilk sezondan beri bu yarışmaya emek veren iki jüri üyesi sevenleri ve ekran başında izleyenler ile vedalaştılar. Bilindiği üzere İşte Benim Stilim All Star yarışmasını kazanan ve büyük ödülün sahibi olan isimde Ayşenur Balcı olmuştu. Şimdi ise gözler yeni sezona çevrildi kimler olacak jüri nasıl bir tepki verecek ünlüler yarışması nasıl olacak hep birlikte göreceğiz.

Aslı Zen Kimdir
Aslı Zen 1977 İstanbul doğumlu olup annesi ve babası ayrı olan bir ailenin çocuğudur. Başarılı isim sesinin güzelliği kadar söz yazarlığı ile de kendisinden söz ettirmektedir. kendisi ile yapılan bir röportajda ''İlk sahne deneyimi? 17 yaşımda sahneye çıktım, tabi yaşım fark edilince kovuldum. Makyaj yaptım, giyindim, bir de ceylan gibiydim, bir bakan bir daha bakıyordu. Büyük gibi davranıyordum. Makber okurdum, hatta “Makber Aslı” derlerdi bir dönem bana'' demiştir

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Ünlüler Pelin Suade Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Nil Karataş Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Simge Tertemiz Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Gizem Özdilli Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Sönmezer Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Sevil Uyar Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Hatice Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Neslihan Önder Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Elif Ece Uzun Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Esra Balamir Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler İnci Pars Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Yasemin Öztürk Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Aslı Zen Kimdir >
İşte Benim Stilim Ünlüler Tuğçe Özbudak Kimdir >



işte benim stilim 2016,aslı zen kimdir,aslizen kimdir,aslızen kimdi,işte benim stilim ünlüler aslı zen,ibs asli zen kimdir,aslı zen kaç yaşında,aslı zen boy kilo,ibs unluler yarışmacıları,işte benim stilim 2016 yarışmacılarının isimleri

No comments:

Post a Comment