Monday 30 November 2015

Beni Affet Feride Öldü Mü - Beni Affet Feride Ne Zaman Geri Dönecek

Beni Affet Feride Öldü Mü 
Star TV'nin sevilen günlük dizisi olan Beni Affet günlük dizi olmasına rağmen gösterdiği başarı ile parmak ısırtıyor. Başrollerini Şeyma Kormaz, Murat Danacı, Gaye Turgut Evin, Mert Altınışık'ın paylaştığı günlük dizi Ankara'da çekiliyor. Dizi her gün reytinglerde büyük başarı gösteriyor. Oyuncu kadrosu çok iyi olan haftalık dizilerin göstermediği başarıyı gösteren dizi yeni bölümlerinde şok etkisi yarattı.

Feride vurulduktan sonra kalbinde bir kurşun parçası ile yaşamaya devam eder. Hasret'in derdi Cüneyt'tir ve Feride'den kurtulmanın yollarını arar. Hasret'in annesi doktor tanıdığı sayesinde Feride'nin hayatını alt üst eder. Feride çok az ömrü kaldığını öğrenir ve Hasret ile Cüneyt'in arasını yapmaya çalışır çünkü öldükten sonra Hasret'in Cüneyt'e ve Güneş'e çok iyi bakacağını düşünür. Ancak Hasret'in bu işleri çevirdiğinden haberi yoktur öleceğini düşünen Feride, Cüneyt'in bir an önce Hasret'e yakınlaşmasını sağlar. Feride'nin hasta olduğunu öğrenen Osman ise Feride'nin doktorunun yolunu tutar ve tahlilleri ister tahlilleri vermeyen doktoru tehdit eder.

Doktor bu durumdan iyice işkillenir ve Osman'ın peşlerini bırakmayacağını ve Feride'nin bir an önce ölmesi gerektiğini söyler. Hasret ve annesi ne yapacağını bilemez ve doktorun dediklerini yaparlar. Dağ evine giden Feride, babasının ve Eylül'ün market alışverişi yüzünden evde tek kalır bu fırsatı kaçırmayan Hasret'in annesi ilaçları bahane ederek Feride'nin yanına gider ve evde yangın çıkmasını sağlar. Cezve'ye doktorun verdiği kimyasal maddeyi döker ve camı açar Feride'ye de uyku ilacını veren Solmaz istediğini elde etti ve evde yangın çıktı. Feride'nin yanına gelen Cüneyt evde yangın çıktığını görür ve Feride'yi kurtarmaya çalışır ancak ev yanıp kül olmuş evden de bayan cesedi çıkmıştır. İtfaiyenin yangın raporuna göre evde yanan kişi odada kitliydi evde kimyasal madde bulundu. Cüneyt, Feride'nin katilinin Nalan olduğunu düşünür ve onun cezasını vermek için hapishaneye haber yollar ve Nalan'ın suçunu itiraf etmesini sağlamak için elinden geleni yapar.

İzleyicinin ası merak ettiği ise Feride'nin gerçekten ölüp ölmediğidir. Feride gerçekten öldü mü diziye ne zaman geri dönecek izleyici bu sorunun cevabını alana kadar merak edecek. Peki Feride ne zaman geri dönecek. Feride o yangından kurtuldu mu kurtulduysa nasıl kurtuldu. Bütün bu soruların cevabını ilerleyen bölümlerde izleyerek göreceğiz.

Beni Affet Feride Ne Zaman Geri Dönecek 
Feride, yani Şeyma Korkmaz diziden ayrılmadı diziye yeniden dönecek ancak ne zaman dönecek nasıl dönecek bunu ilerleyen bölümlerde göreceğiz.



beni affet feride öldü mü, beni affet feride neden öldü, beni affet feride diziden neden ayrıldı, feride diziye ne zaman dönecek, şeyma korkmaz beni affete ne zaman dönecek, şeyma korkmaz diziye ne zaman dönecek,

No comments:

Post a Comment