Friday 19 June 2015

Play Doh Yap Sergile Işıklı Oyun Hamuru Seti Akvaryum Oyuncak Tanıtımı

Hamur Abla Oyun Hamuru TV kanalında Play Doh Yap Sergile Oyun Hamuru Oyuncak Setini tanıtıyor. Akvaryum temasını içeren oyun setini birlikte açıp tüm özelliklerini deniyoruz!

En güzel oyun hamuru, sürpriz yumurta ve oyuncak videoları için kanalıma hemen tıkla abone ol:  http://goo.gl/YKlpx4

Yeni Oyun Hamuru Seti videolarımda Play Doh marka farklı bir oyun hamuru seti açıyorum. Orjinal adı Make'n Display Stage Show olan bu setin farklı temalar içeren oyuncakları mevcut. Ben sizler için ilk olarak Akvaryum temalı oyun hamuru setini aldım. Setin en güzel özelliği bir sahne şeklinde olması veee tabii ki ışıklarının olması. Evet artık yaptığımız harika oyun hamurlarını bu sahnede ışıkları yakarak sergileyebiliriz! Videoda akvaryum görüntüsü oluşturmak için Oyun hamurundan balıklar ve akvaryum süsleri yaptım. Sende beni izleyerek hamurdan harika şeyler yapabilirsin!


No comments:

Post a Comment