Monday 27 April 2015

Oyun Hamuru TV Hamur Abla Çifte Sürpriz :) Sesli Video ve Oyuncak Hediyeli Çekiliş


Merhaba çocuklar ben Hamur Abla :) 1.5 yıldır size eğlenceli, farklı ve yepyeni oyuncak videoları çektim. Sizlerden gelen yoğun istek üzerine bu sesli videoyu hazırlamak istedim.

Bu özel videoda size küçük birde sürpriz yaparak aramızda yapacağımız bir çekiliş ile size tatlı bir oyun hamuru seti hediye etmeyi düşündüm.

Play Doh marka yeni Prenses Sofia takı tasarımı setini bu videonun altına yorum yazan 1 kişiye hediye ediyorum. Tek yapmanız gereken video altına yorum yazıp çekilişe katılmak.

Cuma günü tüm yorum yazanlar arasından şanslı 1 kişi bu tatlı oyun hamuru setini kazanacak. Kazananı ise cumartesi günü Facebook sayfamızdan açıklıyorum.

Çekilişi tüm yorum yazanların ismini bir kağıda yazıp kavanoz koyarak yapacağım ve videosunu da Facebook sayfamızdan yayınlayacağım. Bunun için lütfen Facebook sayfamızı beğenin.

Yeni sesli videolarda görüşmek üzere, bana verdiğiniz destekten ötürü hepinize teşekkür ediyorum ve tek tek öpüyorum.

Hepinizi çooook seviyorum!

Hamur Abla

Facebook Sayfamız:
http://www.facebook.com/OyunHamuruTV

Not: Bu minik çekilişimize sadece Türkiye'den arkadaşlarımız katılabilir malesef:(


No comments:

Post a Comment